رواية سلفتي بتغير مني جميع الفصول كاملة بقلم الكاتبة هويدا زغلول

سميره _بس انا عندي شرط تطلق اللي اسمها ندى الاول. وانا هعملك كل اللي انت عايزو

اشرف $ اكيد هطلقها واحده سابتني هكمل معاها ليه وبعدها كانو خارجين من الشقه

وشافت محمود قدامها

سميره _ايه ده محمود هو انت ازاي تيجي من غير ما تقولي

اشرف _ طول عمرك واطيه بتحبي اخويا وعايظن

تهربي معاه وكمان كدابه ومش حامل

سميره _ مين اللي قالك الكلام ده الكلام ده مش حقيقي

اشرف _ انا اتصلت بيك وسمعتك بالتليفون كل الكلام اللي هي قالته اصل نسيت اقولك انا اللي بعته وجبت اخويا من بره علشان اعرفه حقيقتك

سميره _ ارجوك اسمعني يا محمود اخوك

كداب ده هو

محمود _ لولا مش عايزه اروح في داهيه بسببك كنت ما تعرفيش عملت معاكي ايه دلوقتي انتي طالق وامشي اخرجي من هنا

سميره _ عملتها يا اشرف والله ما هسيبك

وبعدها مشها من البيت

محمود _ ارجوك تسامحني يا اشرف وعايز ماما كمان سامحني ان انا عملته معاكم

اشرف _ مش عيب انك تحب مراتك بس اوعى تيجي على امك عشان مراتك او تيجي مع امك على مراتك انت غلط وانا غلط

محمود _ طيب يلا بينا علشان خاطر نروح نجيب ندى وبعدها جم البيت كنت قاعده في اوضتي ولقيت كريمه جت

كريمه _ الحقي الحقي اشرف جه بره وشكله هيعك الدنيا مع امك ما يعرفش ان امك مش عارفه حاجه

ندي _ خليه يعمل اللي هو عايزه خلاص ما بقاش فارق معايا حاجه

وبعدها باب الاوضه افتح

اشرف _ بس يفرق معينه انا بحبك وعايزك ترجعيلي

ندي _ لا ارجوك عايزك تطلقني

وبعدها دخل أشرف وقال

اشرف _ طلما الذوق مش نافع تيجي بالعافيه

وبعدين شالني

ندي _ خلاص يا مجنون بعدها روحت معاه

ومحمود سد القرض وفضل عايش في مصر

وبصراحه انا كنت بحب اشرف اوي ورجعت. حماتي كتبت شقه اشرف ب اسمي

وبعد سنه محمود اتقدم لاختي كريمه ووافقت

انما سميره من يوم ما مشيت واحنا منعرفش

حاجه بقينا مرتاحين بصراحه

وبكده تكون خلصت قصتنا وانتظرونا في قصه جديده