روايه أغنى فقيره _ سميه خالد

 

=إن شاء الله 

حضرت شنطتي وكلمت ميرنا عشان هنتقابل 7 الصبح عشان نلحق اليوم من أوله
كنا مبسوطين

كنا مبسوطين دي كلمة قليلة لدرجة فكرت في كلام محمود ف موضوع جوازنا وانا لسه ف تالته كلية 
=محمود انا موافقة أتجوزك 

قام من علي الكرسي بفرحة وهو بيتنطط 

مسك إيدي جامد وفضل يلف بيا 

-بجد ، أخيراً انا فرحان اوي أول ما نرجع من دهب هكلم والدك

بصيتله من فوق لتحت ب إبتسامة كِبر 

= أه بس علي شرط 

-إطلبي اللي انتي عوزاه كل شروطك هتتنفذ بالحرف 
قعدت بأريحيه علي الكنبة وحطيت رجل علي رجل 

=فاكر الخاتم الألماظ اللي كان عاجبني من يومين من باريس أنا عوزاه
مسح علي رقبته بربكه 

-أيوة ياحبيبتي بس ..

ده داخل في 6مليون جنيه و...

=و ايه؟ هو كتير عليا مستاهلش مثلا بص ده شرطي اوكاااي يإما مش هنتجوز

-لا ..لا موافق خلاص مبروك علينا ياحبيبتي

 لحد ما جالي تليفون من كرم محامي بابا 

 ‏=أيوة ياأنكل كرم في حاجه 

 ‏سكت دقيقتين وهو بياخد نفسه بالعافيه 

 ‏-أأأ ...الحقي يابنتي ابوكي مش قادر ياخد نفسه كنا قاعدين بنتكلم وفجأه مبقاش عارف ياخد نفسه احنا دلوقتي ف مستشفي "العالميه " حاطينه علي أجهزة

التليفون وقع من إيدي 

=محمود بابي في المستشفى لازم نرجع بسرعه ...بسرعه انا خايفه يحصلو حاجه 

إتصدم وجري علي الفندق لم الشنط وكلمنا ميرنا وعمر يسبقونا علي العربية  

وصلنا المستشفى بعد ٣سعات